top of page

ג'יירוקינזיס

 

ייחודה של עבודת הג'ירוקינסיס טמון בתנועה המעגלית, הספירלית, התלת מימדית והזורמת שלה
המשלבת בתוכה עקרונות משיטות שונות – האטה יוגה, קונדליני יוגה, שחייה, טאי-צ'י, אוסטאופתיה
ומחול.

הג'ירוקינזיס היא שיטת אימון המתבצעת באופנים שונים- על כיסא, בעבודה על הרצפה ובעמידה. 

הישיבה על הכסא מאפשרת טווחי תנועה גדולים של האגן, מקלה עלינו לייצר קרקוע של כפות הרגליים אל הרצפה ועוזרת לזקוף את פלג הגוף העליון. התנועה על המזרן ממשיכה ומשלימה את מה שלמד הגוף במהלך הישיבה .

ג'ייר ו – Gyral - מעגליות
קינסיס – Kinesis – תנועה
במהלך השיעור הגוף ינוע בזרימה, למשך שעה ורבע,  תוך שימוש בכל יכולות התנועה של הגוף , בנשימה ובקואורדנציה בין המערכות השונות של הגוף ,במטרה להשתמש בטווחי התנועה שיש לכל אחד מאיתנו וליצור כח שהוא עמוק ותומך יותר, ובהנאה גדולה!

את השיעורים מלמדת מיכל בן דוד

 

להרשמה לשיעור ניסיון

bottom of page