פילאטיס - תרגול גופאני

תרגול בן שעה ורבע המשלב תבונה ותנועתיות משיטות הפילאטיס, יוגה, מחול מודרני וקלאסי ליצירת זרימה תנועתית משוכללת, מחזקת ומגמישה, משקיטה וממקדת.

תרגול דינמי, מאתגר ומעמיק הנעשה כולו בתשומת לב ערה (מיינדפולנס), בהקשבה לגוף, על מנת להפיק תנועה מכבדת, חכמה ויעילה.

התרגול נחתם בישיבה שקטה מונחית, ולעיתים מכיל גם פרק זמן ללא הנחייה בו ניתן לנוח או לנוע לפי הרצון.

התרגול הגופאני הוא "זמן גוף" המבקש להעניק חוויה מקרבת, מעצימה ומרפאת בכל מימדי ההוויה.

השיעורים מתאימים גם למי שמעולם לא תרגל/ה פילאטיס, כיוון שמאפשרים כניסה רכה והדרגתית לעבודת העומק החשובה שמציעות היוגה והפילאטיס. נערך שימוש באביזרים כמו כדור קטן, כדור גדול (פיטבול) וגומיה כדי לייעל ולהעמיק את התרגול.

שיעורי פילאטיס (תרגול גופאני) לבנות/בני 60+ 

שיעור המיועד לכל מי שמרגיש/ה שהיא זקוקה לתרגול דומה אבל בקצב ובעוצמה מתונים יותר. התרגול מותאם ומכבד את האיכות התנועתית של הגוף בשלב החיים הזה, בדגש על חיזוק הגוף כולו, בניית עצם, שימור והגדלת טווחי התנועה וכמובן כמובן הרבה נשימה.

 

את שיעורי הפילאטיס (תרגול גופאני) מלמדת

עינת גוטמן

משך השיעור: שעה ורבע

 

להרשמה לשיעור ניסיון