top of page

שיעורי תנועה גופאנית חוזרים


ימי שישי 13:00-14:30, אחת לשבועיים

המפגש הקרוב: 14/6/19 (יתקיים באופן חד פעמי ב-12:00)

הנכן.ם מוזמנות.ים לתרגול שונה מזה שאתם מכירות.ים כאן בסטודיו – תרגול שהמהות שלו היא חופש ושחרור (בעומק זו גם המהות של שיעורי היוגה והפילאטיס אך מכיוון אחר).

עוד לפני שהגוף שלנו יודע לעשות יוגה, פילאטיס או כל מה שנבחר – הגוף שלנו במהותו הוא גוף מתנועע. התנועה היא עיקרון החיים הבסיסי ביותר וככזו היא כנראה אסטרטגיית הריפוי העתיקה ביותר:

תנועה פנימית של חומרים בתוך הגוף, תנועת האיברים הפנימיים המאפשרת לתהליכים להתרחש, לשינויים להתממש, למתח להתחלף בהרפייה ולהפך; ותנועה חיצונית, שלנו במרחב, המאפשרת לנו לפרוק מהגוף מטענים פיזיים ונפשיים, לעבד אותם על מנת שנגדל מתוכם, נלמד משהו, נתפתח.

התנועתיות של הגוף שלנו, למרות שיש לה גבולות ברורים (לדוגמא - מפרק יכול לעשות רק x תנועות), היא גם מאוד משוכללת. הגוף ככלי לנפש, בתנועתו מזמין תנועה נפשית, עיבוד של חומרי נפש, וניתן לומר שכל תנועה היא גילום של תנועה פנימית, נפשית. כך, מימוש רחב של פוטנציאל התנועה שלנו, הוא גם מימוש רחב של עצמיותינו. מתן אפשרות לגוף לאתר כיווני תנועה חדשים יביא באופן בלתי נמנע להתפתחות פנימית.

העניין הוא שמרבית התנועה שאנו עושות.ים ביום יום היא פונקציונלית, בעלת מטרה, כזו שמיועדת לשנות ו/או לרצות את העולם שסביבנו. כך יוצא שאנו נעות.ים מעט מדי ואת אותן התנועות פחות או יותר. שכלולו של גופינו, יכולותיו המופלאות לחזק אותנו, להביא לחיינו חופש, שמחה וריפוי, נזנחות ונשכחות.

המרחב ששיעורי תנועה גופאנית מציעים הנו מרחב חקירה של חופש, יחד נבחן דרכים שונות להקשיב לגוף, לבטא את יכולותיו, להיזכר ולממש את צורות התנועה הרבות והמופלאות שהוא מכיל בתוכו.

השיעור יכיל בתוכו הנחיות ברורות שמטרתם לעורר את הקשב לגוף ולפתוח אפשרויות לנוע ממקומות חדשים ולא מוכרים - על מנת לקרב אותנו אל עצמנו, להתיידד עם ולהכיר בדיבורו של הגוף, לאפשר ביטוי ומימוש רחבים ומשוכללים יותר, חופשיים יותר, ו- להנות!

להרשמה : 054-3211301 עינת או בקישור הזה

למתרגלות.י הסטודיו ההרשמה כרגיל דרך מערכת הניהול:)

נתראה!

פוסטים נבחרים ואירועים קרובים
פוסטים ואירועים נוספים
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Instagram App Icon
bottom of page